fredag 23 januari 2009

En förstående hyresvärd

Min hyresvärd skulle hämta upp post i min lägenhet idag under tiden han är på besök i Sverige. Själv var jag på jobbet så jag sa att det bara var att gå in och ta för sig. När jag kommer hem så ser jag min egna lilla hög med post som han prydligt lagt på mitt bord i hallen. Överst på högen ligger något som glimmar, nämligen en redig chokladkaka!

Nu sitter jag här med choklad runt hela munnen och tycker att jag har världens bästa hyresvärd. Han vet vad kvinnor behöver, det märker jag det.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har en känsla av att vi inte bor allt för långt ifrån varandra....

Anonym sa...

Du behöver väl inget mer choklad, du är ju redan go´ som en pralin... ;o)

Anonym sa...

Men wow, vad omtänksamt.

Singeltjejen sa...

åh, vilken bra hyresvärd! växer de på träd? =)