onsdag 21 januari 2009

Åter hittat rätt

Jag har aldrig sett någon som så snabbt smält in i personalgruppen och kommit in i sköterskearbetet som Elin gjort, ja kanske Morgan då men han jobbade ju här som undersköterska innan så han räknas inte.

Vad go hon var som sa det framför chefen idag, uppriktigt rörd blev jag! Visst är det väl så att man vill ha bevis på att man hittat sin plats i gruppen och att folk tycker om att samarbeta ihop med en. Och visst har jag förstått det och fått höra att jag är omtyckt och accepterad, men att få höra det från en kollega som jag ser upp till otroligt mycket, ja det känns lite extra.

Jag hade det bra i Västerås, jag har det bra här. Jag har det faktiskt förbaskat bra här.



2 kommentarer:

Unknown sa...

Hej söta Elin!

Hur är det? Snart åker vi till Thailand....längtar! Kika in på min blogg och följ vår resa sen ;-)

Kramar Mystiferia alias Smilla...... Kraaaaaaaam

Ps. Du är vacker på bilden..

Elin sa...

smilla: självklart kommer jag att följa er resa i det underbara landet långt därborta! :D njuuut! :D

och tack sötnos! :D

KRAM