söndag 23 maj 2010

23 Maj 2010

Denna vecka har varit fantastisk på alla sätt och vis. Den har bjudit på vin på en brygga nere vid Årstaviken i kvällssolen, middag på en mysig restaurang med någon man tycker om, brännboll i gröngräset i Tanto, solmys i Vita bergen och mängder av vänner och kärlek. Precis som det ska vara när våren går mot sommar..

Sen kan man även drabbas av magsjuka. Och springa på toaletten ungefär varannan timme dom senaste 56 timmarna. Men jag tänker inte låta det förstöra min vecka. Även om det förstörde min fredag och lördag kväll. Och troligen också förstörde min lördagnatt.

Snart kommet hemleveransen av vätskeersättning, bananer och blåbärssoppa. Tack älskade vännen!

Snart tänker jag nämligen vara frisk och fortsätta i mitt härliga lyckorus och ta igen allt som jag missat. Det är ju faktiskt så man gört.

Inga kommentarer: