måndag 12 april 2010

Kollektiv!

Trött som en gris kom jag hem från jobbet imorse. Uppgiven stod jag där i duschen och tänkte att är det så här mitt liv ska se ut? Det måste finnas något större, något bättre. Ett enklare liv med mindre måsten. Ja helt enkelt ett friare liv.

Det var då jag kom på det.

Ett kollektiv! Helt i FlowerPower-anda där människor med samma livsfilosofi skulle samlas och bara vara lyckliga och fria. Jag vet ju sedan tidigare att det bor en liten hippie i mig. Jag är svag för det njutningsfulla i livet. Kunde jag leva mitt liv enbart på kärlek, sex och droger så skulle jag antagligen vara en lycklig skit. För en sak är säker, den pryde gör sig icke besvär i mitt kollektiv.

Så vill du leva ut din bubblande sexualitet, leva i ett hem där kärleken skulle sitta i väggarna och skrattet höras över hela Södermalm, där Jimi Hendrix skulle skråla ur högtalarna och det enkla livet skulle dominera. Ja då kan du skicka ett mail till mig.

Välkommen att flytta in i Mansion a la Elin.





2 kommentarer:

Janne sa...

När kan jag flytta in... ;o)

Pari sa...

Skriv upp mig! :)