torsdag 12 mars 2009

Vägskäl

Jag står inför ett nytt vägskäl i livet. Trodde det skulle dröja lite längre än jag skulle tvingas välja vart jag ska ta vägen härnäst.

Detta är bra. Detta innebär att jag verkligen förstått vad jag vill. Jag har gjort Söder till mitt och jag älskar varenda gatsten. Det är på Söder jag ska bo.

Men först måste jag ge mig iväg, min höst kommer inte att spenderas i Stockholm. Jag ska bli lite..internationell.

Blir nog bra det här. Jag vet ju att mitt Söder väntar på mig. Och min alldeles egna lägenhet.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Oj...vad händer här? Är det hemligeter eller vill du berätta vad som händer?

Anna sa...

Jag är också nyfiken!

Anonym sa...

Ska du tjäna storkovan i Norge? ;o)

Nina sa...

Lycka till!

Anonym sa...

Oj det låter som det är något spännande på gång =) Var ska du spendera din höst? Norge kanske?

Kramar Anna

Elin sa...

slottstr: du ska få veta :) alla ska få veta så småningom, vågar ännu inte riktigt skriva det bara av olika anledningar..

anna: ja..men det kanske inte är så spännande som det låter, men jag är nervös iaf! ;) kram!

janne: haha..kanske..

nina: tack nina!

anna: som sagt, vi får se.. men detta blir bra hur som :) kramen!

Anonym sa...

Min ex´s bästa kompis jobbade ett tag på en kryssningsbåt som jag tror gick både längs USA´s västkust och nere i Västindien.

Arbetsmässigt kanske det inte var någon höjdare, men hon fick se mycket...

Kanske något för dig... ;o)