måndag 2 mars 2009

Ge mig sommar och bag-in-box!

Min vackra prinsessa Magdalena taggade mig på en bild på Facebook idag. Bilden är tagen en underbar sommarkväll 2008, en kväll jag alltid kommer att minnas.. Så ikväll längtar jag till sommaren. Jag längtar till varma kvällar med vänner och vin i parken. En bekymmerslös tillvaro som gör att man sitter där med ett fånigt leende på läpparna och bara är så tacksam över att leva. Man sitter där solbränd och med röd näsa efter att råkat bränna sig på stranden.

Japp, nu längtar jag till skratten i parken, till bag-in-box, plastglas och underbara stunder med vänner där alla bara har ett mål; att fånga den underbara sommarnatten..


5 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken härlig bild... kan inte göra annat än le när jag ser den =)

Kramar!

Anonym sa...

Härlig bild =) Ja sommaren, snart är den här...

Kram Anna

Elin sa...

eldregn: vännen..jag har inte hört av mig till dig på länge men jag blev glad av att läsa ditt senaste blogginlägg förut..för att du verkade må ganska bra.. tänker på dig!

ja..jag gillar bilden.. :) dels är det bild på mig och magda som är som en syster men för att den är även så somrigt bekymmerslös.. :)

KRAM!


anna: tack! :) som jag skrev till eldregn så tycker jag om bilden, kanske tagen efter lite väl mycket bag-in-box men det hör sommaren till.. ;)

kramar!

Anonym sa...

bag in box är härligt =) men det gäller att se upp. hihi
Annars hur e det med dig? Måste erkänna att jag saknar dig...

Kram kram

Andreas "Kryckan"Hansson sa...

Ja vem gör inte det.. Sommaren försvann för fort:(