fredag 27 mars 2009

Äktenskapstycke

Idag på jobbet fick jag återigen höra att jag och Sveriges sötaste läkare har äktenskapstycke. Detta är ju naturligtvis smickrande eftersom det måste betyda att jag är lika vansinnigt söt som han är. Synd bara att han inte ser den sötheten, han är så där dunderkär i sin tjej att jag är helt chanslös.

Men, äktenskapstycke är i alla fall äktenskapstycke. Han kanske borde inse att det är dags för lite vårrensning i sina relationer och få in en frisk vind som han kan dricka vin med hela sommaren? Vore ju fint med en guldring också som kan pryda mitt vänstra ringfinger, och några lintottar som springer runt benen.

Som sagt, äktenskapstycke är äktenskapstycke. Det borde han förstå.

6 kommentarer:

Janne sa...

Men hallå, jag behöver ju också någon att dricka vin med hela sommaren... ;o)

P.S. Jag tror inte att du är lika vansinnigt söt som den där läkaren, jag vet att du är betydligt sötare än så...

Pari sa...

Håller med Janne, du är nog sötare än läkaren ;)

Anonym sa...

Kolla din facebook mail...

Elin sa...

janne: haha sötjanne! men du har inte sett honom! :D kanske skulle du ta tillbaka detta då.. ;D

kram!


pari: haha.. nej pari, du är gullig som säger det men han är verkligen fantastisk den där pojken, finns bara ett enda ord för honom: mums! ;D

Kaktusblomma sa...

Ja, hoppas han förstår att det är nåt speciellt med äktenskapstycke... ;-)

Elin sa...

kaktus: ja det vore nåt det! ;D

kram!