lördag 26 september 2009

Under himlen

Nu ska jag strax åka ut på landet till goda vänner. Äta gott, dricka rödvin och mysa i den varma poolen bland bubblorna under himlen. Fantastiskt sätt att spendera en lördagskväll. Därför tänker jag spendera nästa lördag på precis samma vis. Varje tillfälle att njuta av den varma hösten skall tas tillvara, snart ligger ett tjockt lager med vackra höstlöv i parken där vi tidigare brukade sitta. Jag har redan nämnt att jag längtar efter den riktiga hösten med alla färger, men det betyder inte att jag inte njuter av idag. Men vet ni vad det bästa av allt är? Stunder med vänner som dessa är alltid som den vackraste av sommardagar.

Varenda tår, varenda skratt
Varenda dröm ska vi ha fatt
Allt ska sugas ut ur varje natt
Ja allt ska sugas ut ur varje natt..

-Lasse Winnerbäck

Inga kommentarer: