måndag 9 november 2009

Karma

Efter en fantastisk helg på alla sätt och vis tänker jag bara njuta nu. Jag tror ju på det där med karma, att man får vad man förtjänar. Kan det vara så att jag faktiskt har lite flyt i tillvaron nu? Jag vet inte, men som sagt, jag njuter.

Och förresten, dom där karlarna jag inte ska bry mig om i höst. Kanske att jag ändå ändrar mig lite angående det. Speciellt om det är en fin karl, med ett vackert leende, vackra blå ögon och en charmig dialekt. Men bara kanske..

3 kommentarer:

Anna sa...

Nu blev jag inte nyfiken alls, så det så!!
Kram på dig

Anonym sa...

Anonym här igen :-)
Uppdaterar dig lite ang min "kärlek".....Ja du den är allt annat än enkel, har varit i en djup svacka under 1,5 mån. Gamla saker har dykt upp och påmint min vän om hans rädslor. Han har tagit lite avstånd och jag har låtit honom vara, men jag vet inte riktigt hur jag ska bete mig när han sluter sig. Dock tror jag att han har ett behov av att "vara ifred" även om det gör ont att man (jag) blir ställd lite på on-hold.
Mitt liv påverkas väldigt mycket av honom, kanke för mycket tänker jag ibland men vad gör man när man berörs så mycket av nån? Känns som jag just nu är inne i "dåliga karma"...
Hur går det med dig och kärleken?
Stor kram

Elin sa...

anna: vad söt du e.. :) ja..jag är oxå lite nyfiken.. ;) kram!

anonym: känner igen det du skriver, om att beröras så djupt av någon.. jag hoppas verkligen att ni övervinner alla hinder! är det rätt så segrar kärleken till slut.. :)
vågar inte uttala mig om kärleken, vill inte ha tappat tron på den men jag är mycket tveksam.. men mitt hjärta mår bra dessa dagar..något som jag trott jag förlorat har visat sig igen..och det gör mig varm.. :)

varm kram i höstmörkret!