lördag 6 december 2008

En speciell födelsedag

Jag tycker om känslan av att göra mig fin för någon, att få känna mig sexigt och kvinnlig. Att använda min lyxiga duschtvål och smörja in mig med hudkrämen som doftar förföriskt gott, medveten om att just den doften får honom att sniffa mig extra länge på halsen och trycka mig tätt intill sig. Jag älskar min lätta parfym som inte doftar för tungt, som bara doftar mig.

Dom vanliga strumpbyxorna fick vila och stayupsen kom fram ur underklädeslådan. Den klassiska svarta klänningen med urringningen som förstärker bröstens kontur blev klädvalet för kvällen. Jag vet hur mycket han tycker om mina bröst. Likt en liten pojkes iver över sin finaste leksak. Jag tycker om han blick som äter upp mig, hans blick som avslöjar att han klär av mig i tanken.

Mina blonda lockar faller ner över axlarna och jag ser mig själv i spegeln. Jag ser ut som ett troll, ett blont yrväder med ett riktigt burr. Men det är jag, det är halva mig, mitt hår. Mitt hår avslöjar min personlighet, den busiga sidan av en tjugosexårig kvinna med en stark sexualitet och en stor lust till livet.


Igår levde jag för skratten och värmen, i natt levde jag för lusten, under morgonen njöt jag av närheten. Ikväll sitter jag med ännu en fantastisk upplevelse i mitt numera ganska fascinerande liv och ser på den vackra buketten tulpaner som står på mitt bord.

Dessa dagar är jag lycklig.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Stort stort grattis i efterskott.

Härligt att höra att din födelsedag blev bra.


*grattiskramar till min favoritElin*

Elin sa...

eldregn: tack sötnos :) jo, den blev helt fantastisk.. inte så illa att fylla år trots allt ;)

*kramar dig blå*

Anna sa...

Grattis i efterskott! Du verkar ha haft en underbar födelsedag, vad roligt. Många kramar

Anonym sa...

Men Elin, du behöver inte göra dig fin. Det är ju du naturligt ändå...

Kram
Janne

Elin sa...

anna: tack sötnos! :D kram!


janne: hahaha du är go..men jag lovar..jag är inte alltid en skönhet..fråga dom som vet.. ;)

KRAM!

Anonym sa...

Grattis i efterskott! kram