onsdag 10 februari 2010

Bacillblogg nr 2

Sammanfattning av denna dag.

Jag är tydligen fortfarande lika fin i håret. Tycker det är fint när ditt hår är så där rufsigt, otvättat liksom, fettigt. Thank you dear. Innebär detta att jag tvättar håret helt i onödan?

Jag har även ätit semla idag. Nej nu ljög jag, sanningen är att jag har ätit två semlor. Och ätit chokladglass i sängen, bland mina ljusa lakan. Inte det smartaste jag gjort.

Men det är nog dagens höjdpunkter. Stegräknaren har stannat på 2413 steg, en riktig bedrift för att vara sjuk tycker jag dock.

Ah just ja, jag har även duschat ikväll. Länge sedan sist..


(Inser att denna blogg har förvandlats till en sjuk svullarblogg. Ber om ursäkt för det.)

2 kommentarer:

Janne sa...

Springer du tillräckligt mycket mellan sängen och kylen/frysen, så kanske du vinner stegtävlingen... ;o)

Elin sa...

haha jadu, det går ju sådär faktiskt. jag är det svarta fåret i laget, bara att konstatera =)