måndag 29 juni 2009

Ödet spelar mig ett spratt

Ja men gör det vettja! Släng honom i ansiktet på mig flera gånger per dag. Det gör inget. Jag blir absolut inte berörd av hans blå ögon, hans tatuerade muskulösa armar och det charmiga leendet med dom perfekta tänderna. Det gör mig ingenting. Jag vill inte alls slita av honom kläderna, känna hans svettiga kropp nära min och låta honom komma in djupt i mig. Nej nej, inte alls.

Vad övertygande jag ljuger.

Ge mig karlskrället nu, tack! Han passar ju så bra i mig.

3 kommentarer:

Pari sa...

Haha, du är störd kära du ;)

Hoppa på honom bara, han kan väl fan inte säga nej till dig?
Pöss

Kent sa...

Ödet är en rolig figur, han verkar ha gott om ironi iaf ;)

Elin sa...

pari söt: nej jag hoppas inte det.. ;) ironin fortsätter att leka med mig då han allt som oftast finns inom synhåll..undrar vad det står för egentligen? att jag ska hoppa på honom? :D

pössen!


kent: haha ja ibland lyckas han! :D