söndag 17 maj 2009

Ibland önskar man

Lifehouse - Storm

6 kommentarer:

essim sa...

Visst gör man. Så fin sång.

M sa...

Riktigt fin låt. Stillar min huvudvärk och annat på ett skönt sätt.:)

Anna sa...

Låten är underbar, men så gillar jag ju Lifehouse massor och har alla deras skivor. Jag själv älskar Everything med dem.

Anna sa...

Alltså låten Everything...

malin sa...

åh, den DÄR låten, att du visar just den. Kommer alltid att tänka på min Erik när jag hör den, och även om det är så sorgligt, så minns jag på något sätt bara de glada stunderna. Men det kanske är så det ska vara..?

Linda Cecilia sa...

Du.. jag kommer nog sno den där av dej... Vilken underbar låt... Hela du e underbar förresten :) Jag har kollat texten oxå... Den rör vid mitt hjärta!!! Puss världens finaste Elin