lördag 30 maj 2009

Präktig bonddotter?

Präktig. Ett ord som för mig är ganska främmande. Ett ord som jag önskar att jag kunde relatera till i högre grad än jag hittills kunnat. Tills igår. Tydligen så kan folk (män) uppfatta mig som präktig, att jag är en kvinna som man måste vara försiktig med, att jag är skör och bör hanteras varsamt.

Visst behöver jag hanteras varsamt, men det finns ju någon måtta på eländet. Jag är en kvinna med en stark sexualitet och ett stort behov av att få njuta av den. Så jag lät honom veta det, och jag tog för mig. Äntligen fick jag känna hans tyngd över mig. Naken hud. Kyssar. Smek. Som jag v ä n t a t .

Idag är jag inte lika präktig i hans ögon. Tydligen så ändrades hans bild av mig för varje minut som gick. Den oskyldiga bonddottern såg han liksom i ett annat ljus igår. Men på något sätt så hoppas jag att jag har lite av min inbillade präktighet kvar. Det känns liksom så oskyldigt.

5 kommentarer:

Janne sa...

Hoppas att jag förblir din platoniska kärlek i alla fall... ;o)

Kram!

Sextankarnas sa...

Man är alltså mindre präktig om man tar för sig av det man vill ha, längtar efter. Då är jag med mindre präktig. Hoppas du får en underbar söndag. Kram!

Douchebag sa...

Helt ärligt Elin, när jag träffade dig första gången så trodde jag också att du var en "helylle" flicka. :)
Kram

Janne sa...

Ser ut att bli regn och svinkallt inför vår Springsteen-konsert i morgon... :o(

Fast på fredag kväll verkar solen titta fram igen! Inser helt plötsligt att jag borde gått med någon annan på konserten... ;o)

Kram!

Elin sa...

janne: alltid! :D kram!

M: haha ja du om någon är mindre präktig ;) tror präktig och oskyldig har ungefär samma innebörd ;)

douchi: jag ÄR helylle :D men jag tycker ju om livets goda oxå.. ;) haha tror vi båda har ändrat uppfattning om varandra sen dess, saknar dig sötstrut, dags för en uppdatering snart! KRAM

janne: ja du skulle gått med mig på fredagen, kallt som bara den men uppehåll och solen kikade fram! :D