lördag 27 september 2008

Utan förnuft

Finns det kösystem för att få träffa dig? Kan man i så fall ansöka om köpass?

Hans ord gör mig fortfarande lika pirrig. Köpass för att få träffa mig? Hela min kropp suktar efter honom, jag är närhetstörstande, är inte bortskämd med beröring dessa dagar. Mitt hjärta skriker efter att få ge sin värme till honom, trots alla gånger det brustit. Jag är ute på djupt vatten här, vilket jag är medveten om. Ändå måste jag undersöka. Hur kan denna attraktion fortfarande vara så stor? Det är evigheter sedan vi träffades, ändå minns jag han doft. Hans underbara doft..

Jag är för nyfiken för att tänka förnuftigt.

Jag är fast. Och jag njuter.



3 kommentarer:

Anonym sa...

Härlig känsla!
Utforska, men med lätta steg :)

Elin sa...

douchebag söt:

jadu, här är jag svårflirtad ska du veta! :D jag ligger lågt, han får närma sig.. ;)

men ack va nyfiken jag är! :D

Anonym sa...

Kom ihåg en valborg för många år sedan när ett par driftiga grabbar i nedre tonåren tog en massa kölappar på systembolaget och sen sålde dem för en tia styck till de som inte hade någon lust att stå i kö.

Så hade du haft ett kölappssystem, så hade jag nog inspirerats av de här grabbarna och tagit alla lappar, men inte f-n hade jag sålt dem... *skrattar*