måndag 2 juni 2008

Är jag verkligen normal?

Blev ikväll påmind om en incident som inträffade på jobbet i lördags..


*telefonen ringer*

Jag: Avdelning 11, Elin sköterska

Henrik (jobbarkompis): Hej Elin, det är Henrik

Jag: *skriker*

Henrik: Vad händer??

Jag: Jag ramlade av stolen

Henrik: Ramlade du av stolen??

Jag: Hmm..ja.. Men det har ordnat upp sig nu!

Henrik: Hahahahahaha.. På elvan är allt som vanligt hör jag!

Jag: Typ..


Är det verkligen normalt att vara som jag?? Ibland undrar jag.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Nej, det är tyvärr inte normalt att vara som dig! Men världen hade helt klart varit oändligt mycket trevligare och roligare om så var fallet!

Samtidigt skulle man kanske blivit blasé om alla varit som dig, så det är nog trots allt att föredra att ha dig som en ensam pärla bland alla svin...

Anonym sa...

*ler lite smått*

Anonym sa...

Klart det är! Det är så det ska vara!! :) Låter lite som mig faktiskt. Livet är så mycket roligare med lite klantigheter.

Elin sa...

janne: "som en ensam pärla bland alla svin..."

nu smälter jag! :D och kan faktiskt stå ut med att vara onormal! ;)

tack sötnos :D


kent: va flinar du åt nu då? :D

kram på dej!


21stdigital: du har inte råkat ramla ner från taket än va?? :O
får bjuda in dig på fika snart tror jag! :D

Anonym sa...

Jag flinar väl så mycket jag vill! Pilutta dig =p