torsdag 26 juni 2008

Skadad

Det finns nånting jag aldrig lär mig hur många år som än passerar. Så fort jag byter sort eller har lite för bråttom som händer det. Att det kan blöda så otroligt mycket från ett litet skärsår. Men benen är ju iallafall lena och fina nu.

Sitter här med ankeln inlindad i papper då jag har slut på plåster hemma. Det vägrar sluta blöda. Inte så att jag anstränger mig mycket för att få det att sluta heller. Lägga sig i sängen en stund med benet i högläge skulle nog göra susen men vem sjutton har tid med det?! Därför sitter jag här och bloggar om det istället eftersom jag har mer tid med det.

Ska bli intressant att se hur det går imorgon bitti när jag tänker raka annat än bara benen.. Otroligt effektiva rakhyvlar men jäklar va försiktig man måste va! Håll nu tummarna imorgon bitti.

Måste nog köpa plåster.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Kan få låna mina disneyplåster =)

Elin sa...

kent: haha tack! :D kanske måste åka förbi malmö ändå. :D jag är en dåligt förberedd sköterska minsann ;)

Anonym sa...

Älska den nya bilden du har på dig :)
Ser så jävla härlig ut!

Anonym sa...

Är inte plåster för amatörer? Trodde du enbart lade tryckförband och liknande nu för tiden? *skrattar*

Annars kan blodstillande vadd göra susen eller varför inte ta dig en lilling innan, så att du blir stadigare på handen...

Elin sa...

robert: men tack!! :D va glad jag blir! :D

janne: hahaha jag veeet, jag är dåligt förberedd för sånt där när det händer nåt.. väldigt lite omplåstringssaker hemma.. *skäms* måste nog bygga upp förrådet! oftast brukar det räcka med resorb ;D

Unknown sa...

Hoppla, om du nu ska raka dig
någon annanstans än på benen,
får du akta så du inte skinnar dig!
Det GÖR ONT - jag vet *S*

Kram