fredag 22 augusti 2008

Avskedsfylla

Ikväll har några kollegor och vänner en liten avskedstillställning för mig ute på krogen. Då kan man ju undra varför jag sitter här och bloggar och inte är med dom ute på krogen. Det undrar jag med. Tydligen så trodde dom att jag var ledig ikväll och imorgonbitti, men så var ju tyvärr inte fallet. Så här sitter jag, hemkommen från jobbet för en stund sedan medan mina vänner är ute och firar min flytt till Stockholm.

Lyckligtvis skulle dom dricka mängder med vin i mitt ställe ikväll, dom lär vara ganska berusade nu. Troligen har dom den roligaste kvällen någonsin. Jag frågade om dom ville ha med ett plakat med en bild på mig med ut, detta var tydligen inte nödvändigt. Vet inte riktigt hur jag ska tolka det.

Får bjuda dom allesammans till en utekväll på Söder sen istället. ska jag verkligen försöka att närvara.

Mina sötnosar.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Nä, vilka klantar de är! Man kan ju tycka att det första de borde kolla upp är om du kan komma...

...eller så ville de inte att du skulle se när de sitter och gråter förtvivlat över att du ska sluta...

Hoppas du får en mysig hemmakväll istället!

Kramar!

Anonym sa...

Men hur jävla (förlåt men det e sant) snygg e du inte på dina bilder gumman?!

*pussa*

Lamba sa...

Va taskigt. Det hade ju gått att tolka som att de firar att du flyttar.
Även om det inte kan vara fallet.
Se till att ge dem dåligt samvete för det.

Elin sa...

janne: haha ja lite klantigt, men dom fick ju en skojsig utekväll iaf! :D

vad jag kommer att sakna dom små liven.. :)


anonym: haha tack sötnos! :D man får svära, när det är befogat ;D

KRAM!


lamba: det är dom som ger mig dåligt samvete varje dag på jobbet :) riktiga sötnosar är dom, även om dom inte tänkte speciellt långt den här gången, haha! :D

Anonym sa...

Haha, instämmer med janne, klantigt! Men vad gör man inte för lite alkohol... eller hur var det nu? ;)



Svarar på din kommentar hos mig här istället då jag inte vill svara på din sista fråga i min egen blogg, vill inte lämna ut den informationen där.


Det där med att jag är ung har jag hört förut.. och för varje dag som går blir jag inte en dag yngre =/

Jag hoppas att lyckan kommer min väg någon dag, men jag är nästan övertygad om att den kommer din väg, helt ärligt.

Men visst är det så, jag har massor av kärlek i mig, jag känner det själv. Och jag vill inget annat än att få dela med mig av den.. Problemet är bara att eftersom ingen är intresserad av den så vet jag mindre och mindre hur jag ska dela med mig av den.. alla eventuella försök blir bara fel.. aldrig blir det bra.


Apropå det jag inte ville skriva hos mig, min födelsedag är den 30:e, så om knappt en vecka fyller jag år.

*kram*

Anonym sa...

När jag skrev den anonyma kommentaren så glömde jag ju att skriva vem det var ifrån, gissar att du listade ut det iaf ;)

(miss_d)