söndag 10 augusti 2008

Lasse på Zinkensdamm

Jag blev kär igår. Jag har länge misstänkt att jag känt nåt extra för den här mannen, liksom att han alltid gjort mig varm inombords, och igår fick jag det bekräftat. Jag är kär i Lars Winnerbäck. Lasse är fantastisk. Lasse är magisk. Finns inga andra ord att beskriva honom med. Varenda gång jag sett Lasse live har det varit med gåshud jag gått därifrån. Gårdagens spelning var inget undantag.

Under två timmar igår hade han 19.000 människor framför sig som var helt förtrollade dom där stod. Jag var en av dom. Lasse var själv tagen där han stod på scenen och berättade att han aldrig pratat inför såhär många människor samtidigt. Han gjorde det bra. Han gjorde det riktigt bra.

Så nu är jag kär. Nu kanske jag helt enkelt måste se honom på Strömsholms slott på torsdag kväll. Ses vi där?

3 kommentarer:

Anonym sa...

På torsdag säger du?

Elin sa...

anonym: torsdag :)

Anonym sa...

Åh, vill också se honom nån gång. Hans ord är verkligen magiska.