tisdag 12 augusti 2008

Vilsen på Facebook

Någon Micke hade lagt till mig som vän på Facebook. Då vi har en gemensam vän från vår barndomsstad så tänkte jag att detta är en kille jag känt en gång i tiden. Hans utseende fick ingen klocka att ringa så jag bestämde mig för att se efter vilka som fanns med på hans vänlista.

Bild efter bild på fotomodellsnygga tjejer kom upp, den ena posén sexigare än den andra. Den ena tjejen mer lättklädd än den andra. Jag satte nästan kaffet i halsen där jag satt och scrollade. Många av världens nationaliteter fanns samlade och endast några få killar fanns med. Den enda jag kände igen var vår gemensamma vän.

Så nu är ju frågan. Känner han alla dessa tjejer han har samlat i sin lista? Jag är tveksam. Av vilken anledning har han samlat dessa tjejer på det här sättet? Och varför finns jag med där längst ner? Känner jag den här karln utan att jag riktigt är medveten om det eller är jag en tjej som är så otroligt läcker att jag passar in bland alla dessa halvnakna tjejer?

Jag väljer att tro på det sista. Bara för att det helt enkelt känns bäst. Sen väljer jag att inte analysera detta vidare.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Slutsatserna jag drar är:

1) Du är mycket riktigt otroligt läcker!

2) Micke är en slempropp...

3) Facebook är överreklamerat...

Svårare var det inte... *skrattar*

Elin sa...

janne: haha ta nu inte i så du spricker. låt oss vara lite oroniska här.. ;)

2) instämmer ;)

3) facebook är djävulens påfund :D