torsdag 10 juli 2008

35 år och ogift

Aldrig någonsin tidigare har jag önskat att jag vore 35 år och ogift. Men just nu efter en titt på lägenhetsannonserna på Blocket.se önskar jag det. Då hade jag helt enkelt kunnat anmäla mitt intresse för att hyra en fantastisk lägenhet i Äppleviken för 4500:- per månad.

Betyder det ingenting att jag är 25 år och ogift?? Saken är den att jag kommer ju troligen fortfarande att vara ogift när jag är 35. Kanske dom kan göra ett undantag? Kanske kan jag ljuga lite? Det kryllar ju inte direkt av lägenheter i Stockholm som väntar på mig.

"Hej! Mitt namn är Elin. Jag är snart 35 år och ogift...."

3 kommentarer:

Anonym sa...

Med ditt utseende så är det ingen som kommer gå på att du är 35 och ogift ;)

Anonym sa...

hmm.. undrar vilken baktanke som ligger och lurar om man betänker att:
- kvinnor når sin sexuella peak runt 30-35
- en ogift kvinna eller man för den delen lär ju inte ha ett stillsammare socialt hemmaliv än en gift motsvarande

nej, du ska nog vara glad att du är född på 80-talet.

Elin sa...

kent: du har inte sett mina rynkor! :D


ängeln: äsch, det var nån föresning som hyrde ut till karriärskvinnor, förstod inte riktigt ;) men jag sökte den aldrig :)

ja, 80-talet det är grejer det! ;)