fredag 25 juli 2008

Inte lätt att vara jag ibland

Tokstressad kommer jag inspringande på sköterskeexpeditionen idag där avdelningens underbara administrativa stöd Christina sitter och jag utbrister;

Jag är alldeles svettig i tros!!!...... *panik*

Där inne satt tydligen inte bara Christina utan även var snygga underläkare.

Och dig ska vi kunna skicka till Stockholm?? Christina bryter ihop av skratt och jag har aldrig sett en läkare läsa en journal så noga. Jag avlägsnade mig snabbt därifrån men jag hann säga ett skamset Förlåt till vår stackars underläkare som nu satt och skrattade i sitt hörn. Om jag bara kunde lära mig att tänka innan jag pratar. Tur att jag inte hoppats på några heta stunder med honom i linneförrådet. Hans syn på mig är numera förstörd för alltid.

Bra jobbat Elin, verkligen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tror att de kommer sakna dig enormt när du flyttar till Stockholm. Det är såna som du som gör att det blir ett nöje att gå till jobbet!

Kramar!

Elin sa...

haha ja..dom säger så.. :) och jag tror dom faktiskt lite.. :) men stockholm kanske inte är redo för mig ;)

jag kan börja på ditt jobb! :D

kram!