fredag 4 juli 2008

Naken för Springsteens skull?

Undrar lite över vad som händer på Ullevi i Göteborg just nu. Antingen är Springsteen igång för fullt eller också håller arenan på att tömmas. En underbar kväll lär det hur som helst vara.

Jag är inget stort fan av den där karln. Inte än i alla fall. Det finns dock en låt som är mina absoluta favorit. Tror ingen låt kommer att få mig att ändra uppfattning om att detta är hans bästa. För att få höra den här låten live skulle jag vara beredd på att springa naken runt mitt kvarter. Det skulle vara värt varenda meter av skamsenhet. Det är trots allt ganska skönt ute nu för tiden. Och aningen mörkt på nätterna.

Vilken låt det är som får mig att vilja springa naken runt kvarteret? Enkelt. Helt enkelt med den motiveringen att den får mig att rysa.

Tougher Than The Rest.

Lyssna..

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej, hittat nån ny lgh i sthlm ännu då?

Elin sa...

lasombra: fortfarande hemlös =/ förbereder mig på en kall höst ;D

Anonym sa...

"My Hometown" är min favorit... lite dyster... men det kanske jag är också? =)