torsdag 24 juli 2008

Uppraggad av lammkött

Vilket charmtroll jag träffade utanför sjukhuset ikväll när jag skulle cykla hem. Hade det inte varit för hans "Öh! Du!" så hade jag kanske givit honom mitt nummer. Sanningen är ju tyvärr den; Jag behöver en man, inte en pojke.


Kille: Öh! Du! Vänta vänta! Vad ska du göra ikväll? Kan jag få ditt nummer? Alltså, shit va söt du e! Har du pojkvän?

Jag: ??

Kompisen: Ursäkta honom.. du är verkligen jätte söt men vi har lite bråttom.

Jag: ??

Killen: Men shit snälla..jag blev ju förälskad här juh..snälla ge mig ditt nummer..

Jag: ??

Kompisen: Hon har ju säkert pojkvän. Kom nu, vi måste cykla iväg.

Killen: Det har hon inte, jag har ju redan frågat ditt jävla pucko. *cyklar argt iväg*


Kanske skulle jag satsa på lammkött trots allt?

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ska jag vara ärlig, så verkade hans kompis vara ett bättre kap...

Fast å andra sidan så är ju du så förbaskat söt, att de flesta av manligt kön troligen låter som om de blivit lobotomerade när de får se dig... *skrattar*

Har solat för dig med idag som avtalat, så nu är du skyldig mig en insmörjning med Instant Burn Relief Gel på ryggen! Var är alla sjuksystrar nu när man behöver dem??? ;o)

Anonym sa...

Jag väntar ju på dig i Stockholm. När kommer du? Sötis.

Anonym sa...

När skall vi ha vår middag då?

/Lasombra

Anonym sa...

Säger också att kompisen verkade vara ett bättre kap, lite mer svårflirtad vilket gör det hela roligare :)

Elin sa...

janne: haha hur har det gått med ryggen, svider och är röd? ;) hmm..har du hittat nån annan som kunde smörja? ;)


twenty: haha gull.. :) jag kommer den 15 september :D så då får du byta tak! ;)


lasombra: ska vi äta middag? trevligt! :D


ola: jaaa.. svårflirtad tycker vi om :D men hade dom båda inte varit så förbaskat unga så.. haha..